سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، شخص فریبکار چاپلوس است . [امام علی علیه السلام]
به یاد مرضیه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اولین و آخرین دیدار

باز هم امسال زمزمه یک جمع وبلاگی بین بچه ها هیاهو راه انداخته بود.
جمعی که برای من در سال گذشته تلخ ترین خاطره را به همراه داشت.
و من از شرکت در این جمع هراس داشتم
هراس داشتم که نکند باز امسال...

مرضیه جان!
چقدر زود از اولین دیدار و آخرین دیدارمان گذشت...
به همین زودی یک سال شد...

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » زهرا دهقانی ( پنج شنبه 90/2/29 :: ساعت 10:50 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اولین و آخرین دیدار
چله مرضیه، با چهل زیارت عاشورا
شب اول دیدار با معشوق
بعضی وقت ها چه زود دیر می شود...

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 56937
» درباره من

به یاد مرضیه

» فهرست موضوعی یادداشت ها
ض .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب